Wednesday, August 25, 2010

Selamat Datang SDC

7 April 2010 bersamaan hari Rabu, bermula nya hari aku dengan persekitaran yang baru di tempat yang baru bersama kenalan baru...lapor diri kul 9 pg kat SDC - Safety Driving Centre (SEL) Sdn. Bhd. Dr mula keje smp skrg, so far ok..cuma tekan kerja makin bertambah bila ada staff yang benti then aku kena take over keje dia..keje aku pun tak terabis..huhu
btw dalam tempoh beberapa bulan ni saja mcm2 aku dah belajar..tentang keje kat CSC aku masih la aktif di sana..cume sekitar bulan 6 dan 7 aku kurang aktif sbb bz dgn latihan memandu..dan sekarang aku bebas memandu kemana sahaja...aku dah ada lesen..[tp kena tampal P la utk 2thn ni..hehe..] Atleast ada lesen..tak de la takut bila ada roadblock..k la dah tak tau apa lagi nak cerita..nanti aku membebel lagi..

No comments:

Post a Comment