Monday, March 7, 2011

Kak Mala Wedding [ 6 Mac 2011 ]

Selamat Pengantin Baru
Puan Normala Ahmad Hamdan & Encik Ibrahim Jiman

semoga kekal hingga hujung nyawa...

Nak dijadikan cerita semalam majlis persandingan Kak Mala dgn Abg Ims..
aku lak kena keje...so lambat la sampainya...semua kengkawan opis dah balik baru aku sampai...sedih tul...
tp alhamdulillah, dapat jugak memeriahkan majlis Kak Mala yang bertema kan
Merah & Putih ni...

Jom Enjoy gambar yang tak banyak dapat snap ni...hehe

Ni antara Officemate yang masih ada masa aku tiba..
Abg Zahuri & Abg Ishak dgn anak dan isteri masing-masing...


Sempat gak la aku tarik pengantin perempuan,
nak bergambar sama wat kenangan di hari bahagia dia..

Pelamin ni chantek sgt...En Sayang berkenan pulak...katenya nak buat mcm ni la nanti...
tema dah sama...hehe
[tunggu je la nanti...]


balik kenduri kak mala singgah sebentar kat uma kawan baik En Sayang punya kg..
tp masa smp tuan rumah belum sampai, so lepak la kat kedai air kelapa depan uma tu jap..


En Sayang & Aku...
[keTEMBAMan muka ku terselah...]

p/s: kami pun nak tema merah putih masa sanding nanti..jangan marah ye kak mala...kebetulan nye minat kita sama..hehe

2 comments:

  1. merah tu... hehe...jom amik awrd http://hitamitumisteri.blogspot.com/2011/03/award-untuk-korang-sila-amikhaha.html

    ReplyDelete
  2. hehe...yana..tu tema dia nak buat cane...btw tema kita bulan 7 ni pun tu jugak la..hehe

    ReplyDelete