Monday, October 5, 2009

05.10.2009

HAPPY BIRTHDAY sweet 20th..
sedar tak sedar aku dah 20 tahun dah tahun ni..
but nothing special...everything still macam tahun sebelumnya..
tak happy and tak sedih sgt la...
apapun realy thankful pada ZIKAQIS sbb tak lupa kat aku..
tepat kul 12 tgh malam 05.10.2009 hp aku berbunyi dapat panggilan dari Balqis..
aku angkat je terus dgr riuh rendah...they all nyanyi kan aku lagu 'happy birthday'...
terharu sgt2 sampai menitik air mata ni..
maklumlah, aku jauh dari diorang but diorang still tak lupa kat aku..
aku je yg lupa kat dorg kot..huhu
lain2 tak de yg special, even my dear (pic dia nanti aku masuk kan..lambat skit, biar jd rahsia dulu..huhu) pun tak ingat yang hr tu birthday aku..tak pe la..biasa la tu..nama pun cinta jarak jauh..lagi pun kami ni baru sgt...nanti dah lame ingat la kot..
hehehe apa pun aku tak kan lupa birthday dia tahun depan 22.08.2010
walaupun tiada yang istimewa tahun ni, tp aku puasa hati sgt..sbb aku masih diberi peluang utk raikan hari lahir aku yang ke-20...

No comments:

Post a Comment