Thursday, August 6, 2009

demam yang teruk...

salam...lame betul aku menyepikan diri..
maklumlah busy siasat apa yg kak norish buat..
hehe...
tu bukan sebenarnya yang berlaku...
aku sebenarnya kena demam yang teruk..
ni dah masuk minggu yang ke-3..
mgu lepasa 3hr berulang alik ke HKL wat check up..
mula2 suspek denggi...last2 kate tak de pape..but sampai skrg still tak baik2 gak demam aku ni..
makin teruk g ada la..
geram je rasanaya ngn org yg amik darah aku hr tu...
sampai skrg lebamkat tgn aku ni tak hilang2 g..
nk je kau g cucuk lak tgn dia biar lebam gak..haha..
kejamla pulak kan..
dalam demam2 ni aku masih g sempat utk bersosial tu..
huhu
aku bole lagi jmp kawan lame aku..
azli bin mat jais..
dan semalam aku dapat panggilan dr org yg aku tak sangka2...
terubat gak rindu kat dia..
walaupun tak de kate2 rindu yg keluar dr mulut dia...
tp dengar suara dia pun dah buat aku puas hati...
huhu..bila la dapat jmp aku pun tak tau...
tp aku tau ..if jmp pun..his not mine..huhu
k la..
nk blk keje dah..
next time aku cite g..
salam...

No comments:

Post a Comment